Torsdag morgon

Inatt har jag sovit som en gris hela natten, gosh! När hände det sist liksom? Men med resultat att jag var pigg när klockan var sju. Jaja bara kliva upp de! Har redan hunnit duscha,vara ute med hunden och avnjuta en mysig frukost med levande ljus. Det roliga är att inte ens Wilma har hunnit vakna till liv än, trots att vi varit ute och allt. Hon är van att sova till 9-10. Gav henne smörgås men den tittade hon inte ens på, sen fick hon min halva ägg smörgås och samma sak där men antar att hon äter upp när hon har vaknat ordentligt ;) Lilltjejen blir 8 månader idag så sen ska hon få en ny leksak att äta upp och nåt gott ben :)

Mitt gnällande igår lönade sej och telefonen blev såld, jag är nöjd! Äntligen! Nu ska det inhandlas lite mer julklappar, skönt att få ännu lite flera fixade. Vet vad jag ska ut och spana efter sen, ska även göra ett besök på bolaget för att fixa en julklapp men det gillas inte. Känns jätte fel att gå in där, men jag hoppas väl ingen tror att det är jag som ska ha det. Sist gång jag skulle ha present därifrån fick Sandra köpa ut åt mej då vågade jag inte.

Förresten igår jädrar vad duktig jag var "klappar mej själv på axeln". Alla som har sett lila rummet skulle se hur det ser ut nu. Snudd på mirakel, det är fortfarande fult men det är nästan ordning där. Mer ordning än vad det varit så länge vi bott här. Men hallen är full i grejer som ska bäras ner i källaren, dock inte min uppgift kände jag igår för fick såna dära kramper i magen igår igen, förvärkar eller vad det nu är?!

Nej nu ska jag däremot sätta fart och bära ner tomma kartonger och andra småsaker som ska åka med till soptippen sen. Lika bra när innan jag fastnar i soffan.
Sen ska jag hämta paket också, innehållande följande:

                                               
Två nya tröjor till mej så jag slipper frysa och sen blev det 2 nya sittplatser till vardagsrummet. 


 

Kommentera
Postat av: Gitsie

Härligt att få sova ordentligt för en gångs skull. :)

Ville bara påminna dig om julklapparna du skulle fixa till mig idag. ;)

2010-12-09 @ 09:32:34
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Denisa

Ja jag är nöjd med vården här. Lite tur att jag bor här nu faktiskt, med alla bra sjukhus i närheten!



Vart ska du föda förresten? :) Kstad, eller trollhättan är det som finns i närheten va?

2010-12-09 @ 18:45:50
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Denisa

Hehhee juste... tänkte ju inte att kstad ligger MKT närmare.



Ja, jag känner mig som ett barn. Vill verkligen ha en julgran annars blir det ingen riktig jul! =) Haha. Men, känner vekrligen att jag inte borde lägga pengar på det nu.

2010-12-09 @ 23:30:54
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0