Sammanfattning 2010



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Blev med barn och allt som hör till det, flyttade in i vårat egna hus, fick fast anställning.... Och säkert nåt mer :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
I år har det varit babyboom och det är lättare att räkna upp folk som inte blivit föräldrar. Men av de närmaste? Samma svar som förra året, Jessica&Stefan. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
 Jag har hållt mej på hemmaplan även i år.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej jag tror faktiskt inte det, eller ja den där miljonen då då men realistiskt nej.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas
Kommer inte att glömma dagen vi fick veta att vi skulle ha bebis, dom två gångerna vi var på ul då det var riktigt häftigt, min väns möhippa&bröllop, Elmia turen då även denna lyckades bli oförglömmlig med krånglande bil, underbart väder och över 24h på vägarna. Flytten till vårat alldeles egna hus, ja ett riktigt bra år överlag vill jag nog säga!

8. Vad var din största framgång 2010?
Framgång, ja du beror väl på hur man ser det. Men nej, det har nog inte varit några stora framgångar under året.

9. Största misstaget?



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
En enda liten förkylning var min enda sjukdom, samtidigt som jag aldrig mått så dåligt förut under en så lång tid förut som nu men det beror ju inte på sjukdom så!  :)

11. Bästa köpet?
Wilma var det första som dök upp i tanken, men samtidigt så anser jag inte henne vara ett köp. Hon är ju en familje medlem :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset, bebis ankomst, Wilma och mej själv :)


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Gissa?


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Det har svängt hej vilt vill jag lova!

16. Vad önskar du att du gjort mer?


17. Vad önskar du att du gjort mindre?


18. Hur tillbringar du nyår?
Bryter iallafall traditionen att sova på jobbet, hemma totalt planlöst är väl tanken men vem vet? Dock kommer jag inte befinna mej på någon glammig fest så mycket vet jag.


19. Blev du kär i år?
Det var jag allt redan de!


21. Bästa boken du läste?
Inte läst så mycket som jag brukar, men skrattade mej igenom underbara En shopaholic i väntans tider.


22. Största musikaliska upptäckten?
Tror inte jag har gjort nån stor upptäckt

23. Något du önskade dig och fick?
BEBIS! Eller ja bebis på G iaf!

24. Något du önskade dig men inte fick?
Ähum ne tror inte det...

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Första ultraljudet, helt oförglömmligt vill jag lova. Sen åt vi på bästa bergviks resturangen och shoppade. :) Men gott folk till nästa födelsedag så ska det minsann bli kalas för då fyller jag 25! Jag har redan tillochmed bestämt vad som ska ätas :)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid...

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Har jag nån ens? Har mest kört på tjockis&mjukis tror jag bestämt.

28. Vad fick dig att må bra?
Livet i allmänhet, tryggheten och kärleken.

29. Vem saknade du?


30. De bästa nya människorna du träffade år 2010?
Blev ju som alla vet fast anställd, med resultatet att jag fick sluta på jobbet jag stormtrivdes på och börja i bemanningen vilket dom flesta vet vad jag tyckte om. MEN jag träffade iallafall en himla massa nya arbetskamrater och ett gäng där får vara de bästa nya människorna jag träffade! 






Kommentera
Postat av: Therese

Va fin du va på bilden med svart blomma i håret!! Är det från bröllopet?

2010-12-30 @ 14:04:58
URL: http://inganamnkvar.blogg.se/
Postat av: Therese

Men va det inte så du hade på bröllopet då?

Jag snor din lista sen förresten!

2010-12-30 @ 15:54:22
Postat av: Denisa

Ser ut som du verkligen haft ett superår. Den glömmer du nog inte! :D



Jag kanske snor listan ^^

2010-12-30 @ 16:01:37
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Snor listan ja : )

2010-12-30 @ 18:32:57
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0