Måndag

Igår var det en riktig grejar dag så nu är tapeterna på plats, det funkade med fondvägg till det randiga, helt klart annorlunda men inte på något negativt vis. Jag gillar! Golvet sen blev precis så bra som jag hade tänkt mej. Nu saknas bara lister och så, får se när snabba vi får till det. Nästa år? I det stora hela är det iallafall klart. Byggde även ihop byrån och den minsann kirrade jag alldeles själv. Det var inte lätt när man är lika smidig som en strandad val men men 1½ timme senare var det fixat och färdigt! Nu har vi en riktigt fin hall jag och hjärtat :)

Idag har jag inte kommit mej för att göra mycket än, varit ute en tur och postat några brev. Men nu ska jag sätta fart och greja lite, ska stryka en duk och ta fram lite tomtar till byrån uppe och sen minsann ska jag stoppa ner krypets alla saker i byrån. Som jag har längtat efter det :) Det har varit riktigt tråkigt att ha allt i påsar.



Idag säger vi Grattis till Jessica&Stefan som fick en liten kille imorse, jag är ganska avis och skulle gärna befinna mej i samma situation ;)


Kommentera
Postat av: Therese

Haha julskinka brukar du väl inte se ut som? Men jag håller med om att det va en bra bild!

Och Gud va kul för Jessika och Stefan!

Antar att allt gick som det skulle:)

2010-12-06 @ 12:54:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0