Måndag

Kan inte sluta tänka på Wilma, inte så att hon inte skulle fixa en natt borta men just att hon inte alls mådde bra och så lämnar vi henne där och hon får vara ensam i en bur. Plus att det görs massa undersökningar och så, undrar om hon vet att det är för hennes bästa eller det enda hon vet är att vi lämnade henne där ensam? Väntar verkligen på att dom ska ringa nu så jag får åka och hämta henne.

Ska snart ta och hoppa i duschen så jag är redo, får se till och slå in dom sista julkalpparna tills ikväll med så jag har det klart. Även en sån där underbar tur till apoteket igen, tror jag betalar nåns lön där. Men snart så!!Kan inte vara många hundra till på halsbrännan iallafall? Hoppas jag... Men det har nåt gott med sej iallafall så :) Annars har det väl inte direkt hunnit hända så mycket nytt så jag avrundar här.


Bandage med smile gubbar på :)

Uppdt. Får inte hämta Wilma idag, dom ringde och berättade att hon är mycket piggare idag men kontrasten hon fick igår hade legat kvar i magen länge men nu börjat röra på sig så det rör sej antagligen med det som satt fast. Dom skulle börja ge henne vätska nu och sen mot kvällen skulle hon sättas på diet. Imorn får vi hämta henne iallafall om allt har gått bra nu och hon inte börjar spy igen. Håller tummarna för att allt flyter på nu.


Kommentera
Postat av: Denisa

Har hon ätit något som sitter fast i magen? =/ Hoppas verkligen det går fint och att ni kan hämta henne imorgon!! Kram

2010-12-13 @ 12:51:43
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: linnea

hoppas de blir bra med henne;oo

2010-12-13 @ 21:52:41
URL: http://birdwing.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Stackarn. :(

Men snart är hon nog hemma och pigg igen.

2010-12-14 @ 07:45:34
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0