Lördag

Var det någon mer än jag som kollade på REKLAM med Idol pauser igår? Jisses 4an måste vara värst vad det gäller reklam iallafall, som häromdagen när jag kollade en film och efter 45 minuter var det dags för tredje reklampausen?
Hursomhelst så vann rätt person, men låten passade Minnah bättre anser jag.

Lördag idag, ska snart gå en våning upp och göra mej iordning lite och sen sticka och inhandla något fika och lite lördagsgodis. Ska få besök av Jessica och lillen nu på förmiddagen :)

Resten av dagen sen vet jag inte vad den ska ägnas åt, hade tänkt lite stadsträning med våran ohängda hund. Alltså gå bland folk men inte få hälsa på nån eller hur man ska beskriva det. Hon är dessvärre lite för glad i folk. Såpass att tillochmed bilar med folk i gör henne studsig. Illa? Jo jag vet, fast bättre det än folkskygg/hatisk även om studsande är lite jobbigt. Och att gå upp och ner i Annelund är ingen vidare träning på den biten för alldeles för lite folk ute.

Igår åkte granen fram också, härligt! Men katterna är jämt lite spattiga, gamla tanter och farbröder som helt plötsligt är som små barn. Klättra,riva,slå på, ät lite julklappar vet ja! Pust! Enda katten som möjligvis är ursäktad är Sally för hon är yngst men blir tokig på henne med!! ;)

Nej fick visst sätta fart, kanske återkommer med lite nya hem bilder sen. Kanske alltså! Annars får alla ha en fin fin lördag för det ska jag ha.

Kommentera
Postat av: Denisa

Håller med om att det är tok för mycket reklam. Kan dom inte bjuda på lite reklamfri underhållning nån gång? Snåla jävlar.



Det där med apoteket löste sig genom att jag masade mig dit idag äntligen :)



Gud vad mysigt med gran..=/ Men nu är jag glad att jag inte köpte någon häromdagen för jag blev ruinerad på läkemedlena.

2010-12-11 @ 20:45:36
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0