Det trodde jag aldrig..

Har varit och hämtat ut min gamla telefon på expert, satan vad jag har saknat den. Vem trodde det? Telefonen som jag har ägnat senaste året åt att inte tycka om. Men kan bero på att jag trots att jag trodde det inte alls trivdes med den rosa samsungen, tyckte den var klumpig, ologisk och bara allmänt inte genomtänkt. I vissa fall super känslig i touchen i andra fall jätte trög. Enda positiva med den var 1. Färgen. 2. Priset och 3. den kursiva stilen.
Nej nu ska det bytas tillbaka och sen åker samsungen ut på tradera. Tacka vet jag sony ericsson och som en gammal tant tillägger jag väl tacka vet jag knappar!! ;)

Ikväll ska det bli mys maraton, hyrt en massa filmer,köpt chips och dricka. Nachos ska ätas och även Idol spanas in. Härligt! Annars inget nytt så med det tackar jag för mej.



Säljes!


Kommentera
Postat av: Denisa

Ajdå!

Jag har en annan modell som liknar din, men jag älskar min :)

2010-12-04 @ 00:22:17
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0