Dagen idag

Blev upplockad av Pappa&Ingela strax efter 9 imorse och så bar det av mot Karlstad. Första anhalt Ikea och dom shoppade loss för glatta livet medans jag mest kollade på. Hela mitt Ikea besök slutade med en ram till mormor´s julklapp, paket att hänga i granen a´ 5:- och en påse gott och blandat. Nästan så jag skulle kunna säga att jag storhandlade? Nej inte direkt kanske... Sen åkte vi vidare mot bergvik, åt mat på världens bästa bergviks resturangen och sen spanade dom efter julklappar. Avslutade dagen med besök på Kronlunds för dom skulle ha skor och vantar till Christoffer, stog och kollade på en fin röd jacka jag och tänkte att den såg varm och go ut när pappa säger till mej  -Ska du ha den eller? Men ja! Släppte den knappt efter att ha konstaterat att den så småningom kommer att passa :)

Hemöver efter det och det var gott att komma hem, mellan landade i soffan innan jag insåg att jag behövde köpa frimärken så fick bli en tur till ut. Väl hemma igen sen slängde jag ihop en omgång köttbullar, inte för att jag ska äta dom nu men? Nu har vi iallafall hemmagjorda köttbullar färdigt. Resten av dagen ska ägnas åt ingenting, varit tillräckligt i farten idag så känner mej nöjd. Imorn är det dags för BM besök igen, nånting varje dag minsann. Sen helg igen?!

Avslutar med en läcker bild på Sally, snyggare har hon nog aldrig varit!


Kommentera
Postat av: Gitsie

Ikea skulle jag också vilja åka till, får försöka pressa in det i schemat på något sätt. :)

2010-12-16 @ 09:05:58
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0