Väluppfostrade valpen

Igår var första gången Wilma var ensam hemma medans vi jobbade, jag åkte hem på förmiddagen för att rasta henne och möttes av detta:



En hel hushållspappers rulle i små delar!! Ja minsann vet hon att hitta på bus. Hann inte ta hand om det just då eftersom jag var på rymmen från jobbet men när jag kom hem sen sopade jag upp det i en hög och gick sen på toa. Kommer ut och möts av denna synen:



Hur söt är hon inte? Går ju inte att vara arg på henne iallafall.


Kommentera
Postat av: Denisa

haha så jäkla söt. Min wilma har också hittat toapapper och bitit sönder i små-små bitar en gång.. kvitton som ramlat ner tycker hon också om att smita iväg med och knapra sönder.

2010-08-29 @ 15:06:24
URL: http://jahdeno.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jo så här i efterhand var hon ganska söt, men inte då :) Kvitton är också gott att äta och en räkning slank ner en gång.

2010-08-29 @ 15:25:58
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0