Tisdag

Nyss ätit frukost och snart är det dags att ge sej i kasst med pannrummet igen, är vidirigt jävla trött på att behöva elda vill jag lova! Men kan egentligen inte klaga för jag om nån visste ju vad det innebar innan flytten. Men det är ett pass,det är smutsigt och det involverar mitt livs stora skräck. Men det är en pålitlig och billig uppvärmning iallafall :) Men ändock längtar jag efter varmvattenbredaren....

Igår var vi ju som sagt i karlstad, efter sjukhuset åkte vi till sola returen och träffade fina Emelie. Det var verkligen flera år se sist!! Saknat henne en massa jag. Sen bar det av till stuven och lämnade igen golvet, fick lite över 800:- tillgodo så skulle kolla på tapeter men jag lessnade med en gång och hade inte ett dugg lust och kolla på tapeter. Så åkte och käkade tunnbrödsrulle och sen handlade lite mat innan det bar av hem. Väl hemma stack vi iväg till optimera och köpte massa trä bitar istället,även kallat lister och foder. Så snart nu...

Idag är det grått och fint ute igen, gillas av mej! Jobb står på schemat och innan det en fika dejt med Sandra. Ska minsann cykla idag igen, måste komma igång och röra på mej igen efter dessa 2 bilburna månaderna. Och bästa tipset för att verkligen ta cykeln istället för bilen är att se till att bilen inte finns hemma :) Se om jag kanske rör på mej såpass att jag kan vara med och tävla i morionsvinsten på jobbet igen? Minst 8 aktiviteter a´30min under en månad. 2 har jag redan :) Valpen går jag tyvärr inte tillräckligt långt och fort med för att det ska gillas än, men det kommer senare det med!


Nej panndags och postdags såg jag med, ha en bra dag!!





Saknar mitt röda hår!!!!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0