PAIN

Gnällde ju igår om magontet, detta visade sej inte vilja försvinna och fast att jag kände på mej att det inte var något farligt så ringde jag för säkerhets skull till BM idag och hon ansåg att jag borde göra en koll hos doktorn så fick en tid 15,30. Efter att ha suttit nära en timme och väntat fick jag träffa herr Evert, tänk att dom aldrig kan passa tider där förrresten? Jo hursomhelst han tryckte på magen och gjorde några gymnastiska övningar med benen och kom fram till att smärtorna kom ifrån bäckenet och detta kunde även kännas liknande mensvärk/hugga till och ja som mina smärtor.  Resten av ontet visste han inte riktigt vad det kom sej men eftersom det sitter såpass högt är det mer troligt att det skulla hänga ihop med mina gamla magont problem än med graviditeten. Avslutade med att lyssna på krypets hjärta, oj oj vad det gick undan! Härligt <3


Väl hemma sen slängde jag ihop en paj och inväntade Sandra. Åt denna och sen blondera jag hennes utväxt. Uj uj fick mej att längta ännu mer efter att färga mitt hår, få lite ordning på det igen. Färg ska inhandlas på lördag :)
Nu ska jag ta mej lite mera paj och sen ska Livet på BB kollas innan det blir natten. Hoppas på att få sova sen, vaknat ungefär en gång i timmen inatt...


Imorn SKA jag baka, har tillochmed kommit ihåg bananen nu.






Kommentera
Postat av: Sandra

Jaha, jag vet bara om mig och Emma Kjällebäck som ska ha i december :) Usch för magont...kan fortfarande inte äta annat än A-Fil jag för då pajar magen totalt och jag ligger och kvider hela natten -,- Släpper det inte innan kvällen så måste jag åka in till förlossningen igen och se vad de ska göra åt saken...Hoppas du känner dig bättre snart. :)

2010-08-26 @ 08:01:14
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0