Min dag i bilder + dagens shopping


Min look today, iallafall tills dess att jag stack näsan utanför dörren. Och "lilla" valpen sitter fint.



Jag tycker om oss



Jag är helt klart en tjockis, eller tjockis jag har ju faktiskt inte ökat onormalt i vikt det är "bara" magen. :) Ser nog lite värre ut tack vare tröjan med. ;)



Sjukt mycket vatten på vägen hem från Nysse, dom två senare bilderna är på mötande vägbana.



Så smidigt fixar man med monsterbil ;)



Wilma övervakar infrysningen av mat, hon är för go! Självklart slank det ner en och annan smakbit också. Men det förtjänade hon allt efter att ha skött sej ganska bra under dagen när hon vart ensam mycket.



Så det var lite nytt på bildfronten :)

 



Dagens shopping skulle det vara också. :)

*Godis,bröd och hundgrejer på marknaden
*En leopard  mönstrad hood tröja på Gina
*Små plock på Panduro
*Samma som ovan på Lagerhaus
*Nya runda mattor till Hallen på Rusta + bra och ha saker
*Ljus och gradinstång på IKEA
*Mat och hårfärg på Ica
*Sen har jag fått ett nytt paraply av Pappa&Ingela idag också, ett prickigt med rosor som var jätte fint.





Nu är krypet wild n crazy och jag sjukt slut, ont i rygg slutet,magen,höfterna ja allt helt enkelt plus att jag får nästan som kramp. Väldigt oskönt vill jag lova. Hoppas det blir bättre nu när jag tar det lugnt. Nu ska jag kolla film, Zodiac.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0