Kvälls funderingar

Slänger in ett inlägg innan det är dags för nattrastning av Wilma och nattning av mej själv. Måste ju se till att krnåpa ihop några timmars sömn för imorn väntar lilla lätta 13h på jobbet 8-21, härligt fast visserligen rent timmässigt är det ju inget mot 22h pass men tar mer att jobba hela dagen än att göra kvällen-sova-dagen!

Har suttit med alla min scrap grejer och dolat och fixat hela kvällen, det var på tiden! Nästan så grejerna vart dammiga men nu minsann. Flera sidor i mitt fotoalbum + framsidan och dekorationer till Wilmas album.

Satt och spanade på säffletorget förut och hittade en person som ville köpa köksfläkt 70cm och minsann råkade vi ha det, passligt värre så måndag kommer hon hit och köper, sa visserligen att vi bara ville ha 200:- för den men det är 200:- som stoppas i bebis kassan eller host host Ullaredskassan kanske? Eller så tar vi med dom till Ikea nästa gång. Passade på att slänga ut en önskas köpa annons själv om skötbordet jag vill ha och en vit spjälsäng, kanske har jag sån tur att nån hör av sej?

Kul det var och hämta Wilma förut förresten, tänk om hon iallafall kunde ha låtsas som om hon hade saknat mej? Byracka!! Kom och hälsade lite kallt på mej i hallen och studsade sen glatt in och pussade och hoppade runt lite på alla sina hundvakter, la sej så småningom till ro vid bordet och visade inte minsta tecken på att vilja åka med hem det var tillochmed såpass att jag fick släpa med henne till bilen!! Men väl hemma igen så var hon som vanligt, med andra ord var vi favorit människorna igen så jag får ta detta positivt att hon gillar att behöva hundvakt ibland samtidigt som jag iallafall ibland är favvomänniskan. :)

















Avslutar med ett utdrag av en tidigare disskusion ikväll. "-Jag känner mej som en badboll. -Då kommer du känna dej som en medicinboll senare."
Tanken på medicinboll känns tung....Och lite jobbig, typ skolgymnastiken i 6an fast lite värre och pågående under lite mer än 45min och mycket mycket tyngre.  


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0