Den stora dagen

Ja idag är det dags igen, ja jag tjatar jag vet! Men vafan jag tycker det är stort. :) Undrar om man ser nån skillnad sen sist gång?
Vill att klockan ska bli dags att åka nu, men får vänta liiite till tror jag bestämt. Frukost,vänta på brevbäraren som kommer med måndags reklamen och göra mej iordning ska nog hinnas med iallafall och lite därtill.

Har haft sotaren här på morgonen, klapp på axeln till oss för minsann är vi duktiga på att elda. Och det såg bättre ut nu än vad det gjort tidigare, great! Vart piss nervös innan, kändes ungefär som tandläkaren och trodde det skulle bli massa saker bara för att det vart problem här tidigare med soteld osv. Men eftersom host host det eldas på rätt sätt nu för tia  så vart det ju bra. Men jag kunde ju varit snäppet mer organiserad, ingen stege inne och hittade inte grejen till vindsluckan men det löste sej de med.


Fick förresten sängen igår, attans vad bra det kommer bli. Visste att den skulle vara träfärgad men hade trott att den definitivt inte skulle vara så mörk som den visade sej vara men den var snudd på som mörkbets i färgen och kan ju inte bättre bli! Så förutsatt att inte taklampan lyser med sina 60watt kommer det nog inte att gå och se att det inte riktigt är samma färg som resten av möblerna. Men hade ju önskat att vi hade ett nytt sovrum tills det är dags men det är nog tyvärr helt uteslutet som tidigare nämnt. Kommer nog bli lite knasigt den dagen det ska ställas iordning men egentligen gör det inte så mycket för inte så att man brukar ha främmat i sovrummet. Vi ska ju liksom tillbringa mesta tiden därinne sovandes så.


Ne tror jag ska grejsa lite nu, frukost och så där och kanske få lite annat gjort när jag ändå är ledig vaken och har några timmar till godo. Måste förresten bara tillägga att jag har fått lite kommentaren från blogglösa och faktiskt har jag varit så trevlig så jag inte har svarat på dom tidigare men från nu så tänker jag svara på samma inlägg som kommenteras. Så ni vet :)










Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0