Onsdag var det här

Sitter faktiskt och väntar på att klockan ska gå så jag får smyga mej iväg mot jobbet, känner inte riktigt för att ta tag i och göra nåt så det innebär att jag inte har nåt att göra. Tar mej friheten att smyga iväg med bilen idag för annars hinner jag inte hem till Greys Anatomy och det är inte okej att missa det. Har ju förresten fått mej ett bältes lås till bilen nu med, verkade ju helt omöjligt där en sväng men systers Daniel trollade fram ett så nu är det fritt fram och börja mockla med bilen när tid finnes. Yeaj!

Mitt knä är förresten skrot, kan inte förstå vad som hände men det hände i lördags. Skulle hoppa ur bilen för en pisspaus och kunde knappt stå på bena för jag vet inte varför? Pess ont gjorde det då och kände mej som hundra år minst!!! Sen har det fortsatt göra ont i vänstra knäet samma som mamma upplysningsvis informerade mej om att jag är opererad i, det visste jag väl själv såklart att jag var med inte dragit några paralleller direkt men igår började jag fundera. Inte så att jag har mega ont det var värre i början nu känns det mer som jag har konstant växt värk ini knät som är värst när jag har suttit stilla en stund. Konstigt säger jag ska jag behöva köpa mej nytt knä med? Inte bara rygg utan knä med. Som tur är så gör det inte ont när jag rör på mej :) Och varför inte högra knäet förretsen som jag har svart på vitt att minisklarna är förändrade i, vad nu det innebär? Men det hade vart mer okej med ont där. Nej bara inse att jag är inte bara gnällig, jag är dessutom föråldrad i förtid.


Jag längtar efter massa pengar nu, längtar efter min dubbellön som jag antar kommer att komma den 27 denna månaden. ÅH vad jag ska göra grejer då. Har nästan en lista, tatuering står högt upp. Nu är det dags igen :) Sen ska jag införskaffa mej ett nytt vrålåk, en riktig kärringcykel med korg :) Jag vill åka till Ullared, hallå kommer ju vara kung där med en massa pengar ;) Och så ska jag spara, minst 5-6000:- ska sättas in på ett alldelles speciellt konto som jag inte har fri tillgång till. Sen misstänker jag att pengarna är ganska slut tyvärr, men då har jag den "vanliga" lönen kvar så detta är ju utöver. Fast har jag lite pengar kvar tror jag att dom ska stoppas undan dom med, känns bra att ha ett sparkapital. Kör jag stenhårt på att spara kanske vi har råd med en rolig bil tills nästa sommar? Eller något annat beroende på hur tiderna ser ut, hursom så ska jag börja spara!!! Vad som helst här i huset kan ju gå sönder och man står där och behöver 5000 på direkten så nej spara är bra.. Hoppar från sparande till hårfärg för måste ju tillägga att till nästa lön eller tidigare kanske tillochmed ska det bli ny hårfärg. Lutar åt mörkt brunt med antingen breda ljusa slingor eller massa smala ljusa slingor. Blont är ju ultimat på sommaren men det hinns verkligen inte med så nöjer mej med slingat denna sommaren. Är dessutom så kär i det röda så kanske blir rött till hösten igen stället? Tråkigt me det röda bara att man ser ut som crap osminkad och dessvärre är det min lott dom flesta dagarna i veckan. Fast hösten är långt undan så vi tar den brun slingade först :))

Ledig imorn igen, undrar what to do? Blir det fint väder får det bli till att greja ute annars inga planer...



Men hallå nu är datumet fel på kameran igen, minsann det var 3 i lördags eller hur? Förstår inte vad kameran finner för nöje i att ange fel datum, jag tycker det är jättetråkigt med fel datum för finns ju faktiskt en anledning till varför jag har datum på.. Ja ja ändra inställningar igen. Nu ska jag kila vidare, ha en bra dag!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0