Nånting

Skriva ett par rader såhär på lördag morgon, har vart vaken sen kvart i sju vilket kändes som ett väldigt bra sätt att börja ledig helg med. Eller inte? Somnade sent igår med har börjat lösa världsproblem när jag ska sova igen vilket var ytterst länge sen sist. Eller värlsproblem? Mina problem kanske, så igår när jag skulle sova shoppade vilket är ganska återkommande och så började jag på mitt nya jobb vad det nu blir? Och blev väl jämt utbränd och vantrivdes. Jaja så kan det va!

Blöhh grinar litegrann över att jag fortfarande inte har fått kurs pengarna, behöver verkligen dom!!! Satsar på tisdag till veckan och om inte får jag bita ihop tills torsdag. Hade helst haft dom idag gärna igår.. Jag behöver införskaffa saker till de la berömda trädgård, en sån där liten söt sax och sekatör. Gärna ett par flashiga trädgårdshandskar med så jag kan rensa bort ogräset som vi uppenbarligen har gott om.

Jag har fått en förbannelse kan jag meddela och den heter skavsår! Får skavsår av mina puma vilket jag grinar ganska mycket för men fortsätter att pina mej för minsann har jag aldrig fått det av mina andra gamla exakt likadana puma. Sen får jag skavsår av mina röda tygskor, aj aj dom kommer jag aldrig mer att ta en långpromenad med. Men igår tog skavsår priset, jag hade på mej mina nya jeansleggins och valde att matcha med dom vita converse kopiorna i skinn. Och jag gick och gick ont gjorde det men inte av skorna, nej tack jag fick av jeanslegginsen. Hallå hur normalt är det??? När jag väl kom hem och fick ta av mej dom efter en pinande dag hade jag röda märken från knäna och upp på hela insidan låren och detta avslutades med ganska stora röda irriterade fläckar nästan skrubbsår. Det var mina nya leggins det, aldrig mer att jag ens tänker titta åt dom! Tradera nästa så kan nån annan stackare få pinas istället.


Undrar vad man ska hitta på idag? Vädret är inte det bästa men det kan ju bli bättre? Skulle vara gött att börja röja undan alltan och greja överlag ute för det behövs. Mamma kommer hit och ska slinga mitt hår sen med, hoppas det blir bättre denna gången! Tvätta ska jag göra, hmm ledig helg det! Utgången vet jag inte vad det blir av med riktigt men lutade väl åt att det inte blev nåt. Har ju verkligen inte råd egentligen ändå, har mindre pengar i plånboken än vad kvällen skulle sluta på. Ja jag är en fattiglapp, suck..


Nej hopp dags att dra för annars blir detta ett mil långt inlägg och det orkar jag faktiskt inte med.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0