Fortsättningen..

Nyss kommit hem efter det angenäma besöket hos tandläkaren, gick ungefär som det alltid brukar göra. Hål såklart, har verkligen så kass kvalite på mina tänder så det inte är klokt. Vilket även tandläkaren påpekade och det var nog 20 gången jag hörde det. Tycker det är orättvist! Och dyrt är det med, 750:- för undersökningen bara. :(
Blev hämtat efter det och vi åkte och handlade plus hämtade ut det nya modemet, väntar med spänning på att få internet med. Vill ha riktigt! Är inte alls samma sak och surfa med luren tycker jag. När vi handlade fick det följa med en hårgfärg, ger upp brunt med blonda slingor hmmpf nej jag menade röd/lila/brunt med orange/rosa/ljusröda/nästan blonda slingor för ett tag och slänger i en kastanjebrun sen får det vara bra! Tur att färgning inte är så slitsamt för håret och att blonderingarna inte slet nämnvärt annars hade jag väl blivit tunnhårig på köpet.

Några bilder blir det nu. Först ut vårat arbete från lördagen:


 

Vips borta! Altanen blev ett par högar med skräp, bortskänkes till den som önskar ha det.

 


Nån mer än jag som anser att jag borde ha en aning mörkare smink nu när jag har fått lite färg? Står högst upp på handlingslistan kan jag säga för hej vad jag såg ut när jag fick på mej sminket! spookey.

 





John Lindeberg trio, jag tyckte dom var rikigt bra! Men verkade inte som så många höll med mej, eller?


Nu är det snart dags att fixa mat, cevpaci med ris och kall vitlöks/kryddsås står på matsedeln. :)


Kommentera
Postat av: therese

Nej, dom sög verkligen. rejält också! Förresten så måste du skicka bilder till mej ser jag! :)

2010-04-19 @ 22:15:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0