Banan lampan

Jaha och så stog det still, kommer inte på nån inledning. Perfekt utgångsläge för att knåpa ihop ett inlägg.

Min dag då? Startade väl sådär, verkar som mitt magont är tillbaka gånger 2 och jag har mått piss hela dagen. Min plan var ungefär att gå hem och dö på soffan när jag slutade men det bar av till garaget för bil fixande istället. Yeaj! Hoppas allt gick vägen, bananlampan slocknade iallafall i 5 minuter innan den lös igen. Håller tummarna för onsdag trots att banan lampan lyser :)

Imorn är det tisdag och den efterlängtade löningsdagen, jag jobbar imorn igen och efter jobbet tänker jag knalla iväg till sportringen och se om jag kan få mej ett par nya skor. Är nåt så trött på mina Puma nu, får jävla skit skavsår hela tiden! Tack för den liksom, 900:- för ett par gå skor som inte funkar som just gå skor. Trodde jag gjorde nåt bra som körde på ett säkert kort med likadana som jag redan har haft flera och som alltid har vart sköna men nehej det var en miss denna gången även om jag tycker om dom.

Åhh förresten fick jag mitt anställingsbevis i brevlådan idag, det står verkligen på mitt anställningsbevis att jag har två IG. Okej bara ett egentligen för har glömt att ringa och be om mina betyg&skicka in sen jag läste upp. Men det är inte okej att det står 2 IG på beviset. Och undrar vad det innebär? Eftersom jag läste upp betygen så är det bara religion jag har IG i och det kan väl inte ha nån betydelse? Eller gör det mej till en sämre uska/boendestöjare att jag tyckte religion var pisstråkigt? Måste ringas och kollas upp imorn så får vi se vad dom säger.


Nej kolla slutet på hollywood fruarna och sen får det bli natten.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0