Å hej vilken fredag kväll

Ganska nyss blivit ensam på jobbet, sitter i fotöljen med datorn i knät samtidigt som jag vräker i mej pistagenötter&choklad. Nyttigeten själv yes! Inväntar solsidan och tråkigt nog är det sista avsnittet, jag tycker inte om säsongs avslutningar!


När jag kom till jobbet förut hade det visst dykt ner en Deval katalog igen, helt omöjlig som jag är så beställde jag två  mysiga "mjukis" klänningar som jag antar funkar perfa med leggins och då kommer se ut som en tunika mer och så blev det en vit top. Slutsumman landar väl på cirka 200:. så antar att det är helt okej att shoppa lite ;) Fast nu ska jag inte säga för mycket för helgen är lång och det kan mycket väl hända att jag skriver upp mej på nåt mer. Fortfarande sugen på halens shopping med, vet inte om det är vårkänslor som spökar? Vill ha massa nytt i garderoben, helst en helt ny stor garderob gärna en walk in så jag får plats med allt. Undrar om det skulle vara möjligt? Fast vet nog innerst inne att ja det är omöjligt, jag får nog klara mej utan en walk in.





Vet ni vad? Jag har anmält mej till något tokigt, Våga ta pulsen heter det. Man ska vara ett lag på fyra stycken från sin arbetsplats och tävlingen går ut på att man ska sänka sin puls så mycket som möjligt under ett halv år. Med tanke på hur jäkla otränad jag är idag skulle jag ju vara en lämplig kandidat eller hur? Ger jag mej bara fan på det ska det väl inte vara omöjligt att sänka sin puls? Dessutom en morot för att röra sej extra mycket. Får se om vi får ihop ett helt lag bara, är bara 3 uppskrivna än så länge. Men det skulle vara en kul grej om jag nu inte dör på kuppen. ;) Då blir det verkligen promenader dagligen, cykelturer och kanske tillochmed skulle börja springa?


Nej nu ska jag förbreda lite inför morgondagen, skönt att slippa göra det när jag vaknar.





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0