Saturday night

Yeaj lördag, känns som söndag av nån skum anledning? Kanske för att jag har jobbat idag men inte imorn och brukar ju för det mesta jobba hela helger? En lugn kväll idag, ja som för det mesta men helt ärligt skulle jag inte ha orkat hitta på nåt heller. Är lite små slut just nu men efter en dag ledig så är jag på G igen. :) Ikväll ska vi mysa, nachos och Män som hatar kvinnor står på schemat.

Har tillbringat hela eftermiddagen sen jag kom hem med scrapbooking, inhandlade mej ett album förut och har suttit och dolat med de i ett par timmar. Det är avkopplande, och kul att åstadkomma något kreativt. Riktigt nöjd med resultaten hittills och kul att ha sen. Lär bli sittandes ett par timmar imorn med, men nu tar jag paus och ska nog se till att det blir mat snart för nu börjar jag bli riktigt hungrig :)

Trevlig lördag :)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0