Onsdag

Sovmorgon idag, sov underbart länge eller inte.Idag var jag upp 7, men är man pigg så är man. Bara att jag redan är uttråkad och finns inte sådär övermycket att dola med. Men jag funderar på att färga håret? Har en blond färg ståendes, alltså inte en blondering utan färg. Kanske skulle testa och slänga i den? Undrar hur resultaten blir, men går det åt helvete så får jag göra nåt åt det på fredag för är ju synd att färgen bara ska stå.. ;) Det får nog bli så om ett par timmar här, håll tummarna för att det blir bra!! Igår kväll försökte jag göra en beställning från jotex men blev bara sur, hälften av det jag ville ha var såklart slut! Surt sa räven, men antar att jag sparade några kronor istället..Men jag ville ha mina nya julsängkläder med mysiga hjärtan på, tänk så fint det hade blivit om inte nån hade hunnit före med att köpa dom..

Iväg och jobba natten sen, och imorn efter jag har slutat bär det av till banken eller ja jag får vänta två timmar i stan efter jag har slutat för vi skulle vara där 4. :))) SPÄNNANDE! Hoppas allt ska gå vägen, hoppas hoppas hoppas... Sen är det äntligen fredag, och äntligen helg och ja äntligen..

Måste nog erkänna att jag inte har så mycket mer att tillägga just för stunden, ska kanske försöka att hitta på nåt att göra..Eller så sätter jag mej och läser.. :)




Nån? Som det ser ut just nu är väl bägge dom här kvar, pappa har inte bestämt sig än. Hemmet är fortfarnade lika viktigt, vill veta att dom här två underbara katterna kommer till toppen hem. Katter ska även dom fast dom "bara" är katter vara familjemedlemmar och ja ni vet... Så säg till om ni är intresserade!


Kommentera
Postat av: Blomman

Men vadå, Är han pedofil eller skriver han bara om dom, ja fattar inte riktigt. På vissa meningar låter de som de, o andra inte.

2009-09-23 @ 11:08:31
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Jaa, viket JÄVLA äckel.

Har du sett kommentarerna? de e Tjejer som skriver att dom Äntligen kunnat o vågat komma ut som pedofiler?! VA ???

2009-09-23 @ 11:28:42
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

http://johnlake.baywords.com/



http://nicolaidebauer.wordpress.com/

2009-09-23 @ 12:02:54
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Ja, jag finner inte ord till de. Ja har försökt o skriva nått till Han men ja kan inte, för ja hittar liksom inga ord.



Jaa, frivilligt sex av barn, mm jo visst.

Frivilligt kan också bli av så små barn för att pedofilerna lurar dom till att detta är rät, dom vet ju inget annat. Men innerst inne mår dom skit.

Jag håller på o läser en bok nu, om en far o son o han utnyttjar sonen.

Han lurar ju sonen till att detta är rätt, alla gör så här. O va ska man som ett litet barn tro då. När ens egen pappa säger så.

Ja, de är helt Jävla absurt.

Jag verkligen fasta här ja, sitter o läser o läser o blir bara mer o mer störd.

SJUKT!!!

2009-09-23 @ 12:48:14
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0