Fram och tillbaka

Idag blir det jobba jobba jobba, har jobbat mellan 8-13 på nytorget och för ett par timmar sen ringde dom från hemtjänsten om ikväll 16-22 och det tackar man inte nej till så nu är jag bara hemma och vänder typ eller ja några timmar ledigt blir det ju :) Ska försöka laga ihop nån mat och sen har jag allvarliga funderingar på att städa. Hela huset är i behov av det just nu så kanske skulle börja iaf? Kan vara en ide..  Resten av helgen sen är ledig den, skönt! Imorn ska jag köra till Torsby i våran 58a, gissa om jag är nöjd? Älsklingen ska fixa lack på den idag och sen är den så fin och körduglig så..Iiii.. Synd bara att det inte skulle bli nån fart med allt förrens det är sälj dags. Men säljer vi den, får vi oss antagligen vårat hus så bara gilla läget.. :)

Hej och hå, tror jag faktiskt inte att hade så mycket att berätta för stunden så jag ska nog ta och göra ett ryck och få lite städat istället.Låter som en bra ide de,eller inte...





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0