Förändringar

Suttit och spanat på Ellos hemavdelning, dom har så sjukt fina grejer! Kliar i hela mej efter nytt hemma. MEN jag vill göra nytt i nytt hem, inte mera här nu här är jag klar, färdig, done och finito!! Det här vill jag iallafall ha, i mitt nästa hem! :)

En salig blandning, medveten om det men självklart är det ju till flera olika rum :)
Även fått en ide om egna tavlor, med hjälp av scrapbooking papper 15*15 och ramar fårn ikea med samma mått..

Dessa är beställda tillsammans med en massa andra papper med för den delen som jag ska använda till just scrapbooking :)
Kanske skulle visa upp resten med, här kommer det :)


 Alltihop kommer från pyhobby.se och gick knappt på 200 med frakt.. Dom har väldigt bra priser där och dessutom 15% rea just nu..Är ju sjukt mycket pengarna får jag säga, annars kostar ju ett papper typ 10:- (om man går på tex panduro) och detta är ungefär 70 papper allt som allt. Oj vad mycket fint fröken ska åstadkomma sen :)

Såna här ramar är det med som ska jag ha till förtsnämnda papper :)

Känner mej väldig kreativ idag, därav detta inlägg. Kanske skulle använda min kreativitet till att göra någo nyttigt också? Får se vad jag kan hitta på :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0