Ett tips

Funderar du på att köpa nya skor? Eller kanske shoppa loss på lite nya parfymer och dyl? Eller kanske ta en tidnings prenumeration? Eller du kanske funderar på att köpa några nya böcker?

Då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio, går du genom deras sida varje gång du ska beställa nåt på tex Nelly,Halens, Brandos, Eleven,Bluebox eller några av deras över 300 sidor där du kan göra allt från att shoppa&blogga, till att signa för nyhetsbrev. Du kan också värva dina vänner dit, och emellan erbjudandande du utnyttjar kan du få upp till tio aktivitets poäng.

Gå genom den här länken och bli medlem du också!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45864


Sen är det bara att börja samla poäng som du sedan byter in mot presentkort,unibetinsättningar, eller biobiljetter. Du kan få presentkort på så gott som vilken affär som helst. Ett urval av affärer du kan få presentkort på kommer här: Gina Tricot,HM,Skopunkten,Panduro,Lagerhaus,Din sko,Lindex,Clas Ohlsson,Hemtex,JC,Barnens hus,Expert mfl





Kommentera
Postat av: Jessica

japp det blev från halens. jag har för mig att de från skopunkten va mycket högre i skaftet och jag vill ha lite lägre, sen va de lite billigare där också :) plus att jag fick 100 kr rabatt :) bara bra! hi hi

2009-09-23 @ 23:37:45
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0