*#!=%`"¤%!/?#

MAGE?Bah ännu en hemma kväll i frökens Nilssons spännade liv. Inte helt enligt planerna men vad gör man? Kan ju ta det hela från början kanske. Skulle ju ha varit chaufför i våran 58 ikväll och Torsby var den ursprungliga planen. Torsby ströks sen det visat sej att tydligen det mesta skulle krångla och allt tog sån tid, så nu skulle vi bara åka runt i Säffle istället så fort bilen var redo. Jo men visst tackar och bockar för att min mage är så sammarbetsvillig och tillåter det! Trött jag bli och ja nu ska jag gå till läkaren,eller iallafall ringa på måndag och se om jag får nån tid. Tur för dom andra att det råkade finnas en annan som kunde köra och tur för mej så jag slapp förstöra kvällen för resten genom att inte kunna köra.Och tur att vi faktiskt inte befann oss i Torsby, fast då hade vi väl fått stå stilla och jag hade fått lagt mej en en timme i bilen haha.. Nu har jag iallafall intagit halvsittande/halvliggande läge på soffan och det funkar men överväger att ta natten istället... En sak var bra iallafall, bilen är fin!! Blev hur bra som helst med nya färgen på lacken, synd att jag inte hade fått med mej kameran..


Nej natten tror jag, bye bye

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0