Arg,ledsen och besviken!!

Är så arg så jag vet inte vad nu, och besviken för den delen med och det ganska rejält! Min bror konfirmerar sig tydligen idag, och jag har bara sådär blivit bortglömd? Hallå?! Hade verkligen velat vara där, men tydligen inte då. Va fan är ju faktiskt en stor dag för min bror, när man konfirmerar sig ska alla vara där man ska få fina presenter och det ska vara kalas. Jag har ingen present att ge honom, jag visste inte ens om det. Jag kan inte vara där för ingen har berättat det för mej ens? FY FAN!!!!!! Nog för att jag måste säga att högtidsdagar är sådär firade i min familj, men för MEJ är det/dom viktiga.. Kanske bara för mej, vad vet jag? Men jag skulle ha varit där, gett min bror en fin present osv.. Inte nog med att jag känner mej rejält sviken, jag känner mej som en stor jävla svikare också..Förlåt kära lillebror.. Får försöka att återgälda på nåt sätt, men hur? Det är idag det ska vara, inte om en vecka eller en månad...


AHHHH vilken dag, bah! Humöret är på botten av botten och ja bättre lär det inte bli tyvärr..

Kommentera
Postat av: michaela

jag fråfade faktiskt mamma om du visste & hon sa ja. Men hon visste tydligen inte varför du inte kom sa hon ...

2009-09-17 @ 13:39:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0