Åh nej fy fan!!

Nu är jag irriterad på vad för rent ut sagt ÄCKEL människor det finns i denna värld!!Satt och kollade runt på FB och var inne på en Farmville grupp och ser där i länkar till andra grupper att det finns grupper där för/med pedofiler, som bland annat vanhelgar lilla Engla. Hur sjukt sjukt sjukt är det inte? Folk skriver helt öppet på FB om hur synd dom tycker det är att Engla dog,nån skrev att den brukade runka till bilderna i tidningen, att dom gärna hade varit nästa efter Eklund, att det var synd att en sån liten pudding dog osv osv. Är det helt plötsligt okej att öppet vara pedofil och vanhelga en liten redan uttnyttjad och död flicka? Vi lever i en sjuk värld!!En riktigt sjuk sådan, tydligen var den gruppen för alla tidigare men blev sen en pedofilgrupp..Pedofilerna har tillochmed bilder på sig själva.. Det finns även en fanclub för dom som gillar Anders Eklund, med en jävla massa medlemmar, för han har ju åstadkommit nåt bra va? Jag undrar verkligen hur fel det kan bli hos en männsika, som tänder på ett litet barn.. Som  kan vilja "vara" med ett barn?? Dom borde kastreras, låsas in, lobotomeras och märkas i pannan helt ärligt.. Jag vet att dom är sjuka, jag har stor förståelse för sjuka männsikor och anser att alla borde ha en andra chans. UTOM dom här, avskyvärda människor som enbart förtjänar att behandlas enligt ovan.. Hoppas aldrig mina framtida barn eller någon annans någonsin ska behöva råka ut för liknande...







Kommentera
Postat av: Blomman,

Men VA??? va är de för sidor ? Dom vill ja läsa, för dom ska jag anmäla. Vilka ÄCKLIGA jävla fitt svin.

2009-09-21 @ 20:35:24
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Sandra och Engla

Tror min mamma anmälde just den sidan du pratar om, igår. Håller med dig helt och fullt. Finns egentligen inget som vore för illa att utsätta en sån där jävel för. Hoppas de hittar felet på magen också. Ha det bra!!!

2009-09-21 @ 21:17:11
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Sandra och Engla

Jo visst pågår det helt öppet. Finns ett antal pedofil bloggar som skrivs av förskolelärare där han beskriver sin syn på kärlek till ett barn osv...helt jävla sjukt. Tyvärr är det ingen som vet vem blogghavaren är egentligen...påhittat namn och grejer.



http://alex.pedofil.se/



Vet inte riktigt vart den här jävla världen är på väg...:/

2009-09-21 @ 21:46:42
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Men herreguuud, vart är de påväg.

Fy fan va respektlöst.

Vilka SJUKA människor.

Ja, jag ska gå in o änmäla nu, bara jag hittar sidan.

2009-09-21 @ 23:39:49
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Sandra och Engla

Ja man kan ju tycka att Facebook borde vilja ta bort sidan direkt och inte kopplas samman med pedofiler men tydligen inte. Men får de in nog många anmälningar så måste de väl plocka bort den? Eller...:/

2009-09-22 @ 08:26:31
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0