Novas dop


(Nova i sommras)



Ganska nyss hemkommen från Novas dop. Kände mej lite vilsen tillochfrån, var nog enda som kom "ensam". Men i kyrkan hittade jag Sara och sen på kalaset höll jag mej mest till Jessica och Camilla så jag slapp allt vara ensam :) Det är så fint med dop! Och kalaset efter var trevligt&tårtan god :) Och Nova var självklart lika söt som alltid. Har tagit en hel del bilder men jag tror jag lägger upp dom imorn orkar inte sitta och lägga in dom nu.. Tack för idag Jessica m familj! :)




Nu sitter jag på min plats i soffan, har inga speciella planer för resten av kvällen. Antar att det blir datorn och Flickan som lekte med elden som gör mej sällskap innan det är sovdags.. Har ingen trök till att skriva nu egentligen, skriver bara för att jag ska skriva ungefär. Återkommer imorn istället med skrivlust och massa bilder! Happy lördag foks.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0