Jag har shoppat hela mitt liv, men har ändå inget att ta på mej.

Ny vecka igen, dagarna,veckorna och månderna bara rusar iväg. Snart jul! :) Jobbat idag, och jobb blir imorn. Efterlängtad löning imorn med. Onsdag, ledig som det ser ut nu men det ändras förhoppningsvis innan det. Annars får jag hitta på nåt och göra den dagen. Torsdag, nervöst. Fredag jobb och bowling med arbetskamraterna. Ska bli riktigt kul även om jag ska hålla mej nykter och jobba dagen därpå. Men på lördag, då blir det party! =) Det är min vecka, och den kommer att susa iväg snabbt. Veckan därpå är efterlängtad, jobb jobb och kurs kurs innan det är lördag och ULLARED! Iii tanten hurrar inom mej, tänk att det ska vara så kul? Eller kanske är det inte tanten inom mej som tycker det utan shopaholicern inom mej som hurrar. Och på tal om shopping, jag hade hoppats på massa kul paket idag men jag antar att jag får fortsätta vänta.. Vill ha mina nya skor typ nu, och vill ha jeansen ännu mera nu och mest av allt skohyllan tror jag. Och när vi ändå har detta trevliga ämne uppe till disskusion kan jag berätta att jag fick H&M vårkatalog idag. Jo tack lite tidigt. Men fasiken vilka snygga sängkläder det fanns som jag bara måste ha!!! Och ska köpa tror jag bestämt och tråkigt nog kommer dom inte försen i januari isf för det är ju ur vårens katalog..En liten suck, men den som väntar.. 





Tjej galej förresten, vem/vilka känner för och komma på det?  :)

Kommentera
Postat av: Blomman.

Aha ok. Smart där för de visste inte ja. En timme blir väl bra då? :P

2009-10-26 @ 21:11:13
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Nu såg ja de där om tjejgalej, jag är nog intresserad vet du : ))



Haha va menas med impulsiv, Haha. Tomma ord sandra.

Jaa,jag hade de i en timma nu.

Sen har ja hört att man kan sitta med silvershampo i torrt hår i typ 40 min eller. Tror de funkar ?

För nu e jag Orange gånger 10.

O lite slingor ramla av, men va gör man inte :P

2009-10-26 @ 22:08:52
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0