Hemma igen

Med ett bättre humör med mej, tänkt vad lite nya saker kan göra? Ut med det gamla(skräpet alltså) in med de nya, nämligen en ny stor duk till vardagsrums bordet. Och stor var nog bestämt det rätta ordet, måste ha grava fel på mitt ögonmått som trodde att duken skulle passa mitt vardagsrumsbord. Dubbelvikt passade den, haha. Men det är praktiskt, när den blir skitig på ena sidan kan jag vända på den en gång innan den måste tvättas haha  Sally gillade duken också, hoppade upp och testade liggytan med en gång men sen föredrog hon fotöljen. Fick även med mej, oops scrapbooking grejer IGEN lovade inte jag att låta bli? Men det var inte mkt, två ark med 3d klistermärken ala jul och nostalgi och dom var inte dyra vill jag lova så det fick jag. Hoppade även förbi mamma innan alla turer i affärer, och fick två cocacola glas till och det tackar och bockar jag för! Fick även med mej min syster&co på turerna i affärer och det var trevligt med sällskap. Ett litet gott skratt åt Jonas också som inte hittade ner från övervåningen på profab så han stog där uppe och ropade på Icka för att få hjälp och hitta ner haha..  Nu ska jag ta och spana igenom all rolig reklam+kataloger som damp ner i lådan idag. Men jag har beställningsföbud
vad det gäller katalogerna just nu. Måste tänka på framtiden, eller iaf på plånbokens välmående och min tur till ullared :)


Sally och nya duken :)


Och mysiga bilder på gänget som slappar :)


Kommentera
Postat av: Sandra

Hahaha, ja jag med :) Ja du, allt kanske bara är påhitt men det var kul att lägga ut det...haha.

2009-10-06 @ 10:47:30
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: sandra

dom hyllorna som du har i köket på bilder längre ner i bloggen. lackade du dom själv? vad köpte du för färg å var? :)

2009-10-06 @ 12:33:38
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0