Fullt upp

Jag jobbar en massa nu och det är toppen!!!Ahhhhh..Hemtjänsten idag, en riktigt intensiv dag och ja jag gillar de och imorn ska jag vara på bästa nytorget och lördagen blir det hemtjänsten igen. Låter det inte som en härlig melodi? För mej gör det de.. Skulle aldrig orka med att bara trampa runt hemma dag ut och dag in. Nej jobb ska det vara är så glad att det rullar på igen fick verkligen panik dom dagarna jag ofrivilligt fick trampa runt utan jobb..Och det var inte ens många dagar egentligen, men öde för mej..

Har beslutsångest om jag ska gå på Psykiatrins dag imorn, jobbar till ett och det är 14-16. Säkert jätteintressant, och många av mina arbetskamrater ska gå men ja jag har beslutsångest. Jaja återstår att se vad jag gör imorn..

Faktiskt så måste jag nog säga att jag har inget att komma med, jag har i princip bara varit hemma och så har jag jobbat. Och ja det är inget att berätta om så jag återgår till min bok nu.. Utlovade ju bilder med, men jag är lat och dom ligger fortfarande kvar på kameran. Nästa gång kanske?




Kommentera
Postat av: Blomman

ÅÅÅ va bra att du skrev upp tider.

Vet du om de kostar nått ?

Jag e grymt sugen på att gå, eller få vem som helst gå? jag läste om de i tidningen.



: )

2009-10-15 @ 22:53:57
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad bra att du fått mer jobb :) Önskar jag med kunde få jobba mer men jag jobbar egentligen ganska mycket för att vara outbildad så jag ska väl inte klaga....Ska försöka få min usk kurs klar men jag orkar inte skola just nu. Skulle gått omvårdnad på gymnasiet istället :)



Hoppas ni får en kanonfin dag...:D

2009-10-16 @ 10:35:22
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0