Extreme home makeover- Beige edition

Idag jävlar har jag inte suttit på arslet många minuterna. Jag har varit kreativ och effektiv, den ni! Drog igång strax efter tio och började stryka gardiner till köket&vardagsrummet(kan tillägga att redan här ogillade min rygg mej men skam den som ger sej) efter denna strykningen, så fick jag lust och stryka lite köks handdukar och sen ni då strök jag ihop en duk till hallen. Ja jag strök ihop en, fållfix och strykjärn är bra grejer :) Gjorde den av tyget jag hadde kvar sen jag sydde hallgardin så det matchar också.. Sen var det dags att dra igång det stora projektet, ner med alla gardiner, putsa damma och ja ni vet väl kanske hur det går till ;) Lite omändring på blommor och det började ta sej några timmar senare. Sen blev det städning som jag inte riktigt är klar med men tyckte jag förtjänade att sitta ner och slappa nu. Dagen är inte slut än.. Men min rygg är slut, här kommer 90+ tanten igen, hej på mej!

Tror jag ska upphäva mitt shoppingförbud nu, eller va fan det gjorde jag redan när jag beställde skorna men nu överväger jag att ge mej på en Jotex beställning. Ny skohylla behövs, som det får plats skor på!!!Min/våran mini är söt, men inte funktionell. Och som ett tecken från övre makter fick jag idag en jotex katalog, med fin fin rabatt. Och ja det var ett tecken, det tolkar jag det som iallafall. ;)

På jobbfronten funkar det bra nu, och jag tänker -Ha vad oroade jag mej för? Men man vet aldrig, men hursom är jag nu uppe i dugligt med timmar och slipper grina över framtida ekonomiskt kaos. Just nu iallafall, senare vet man inte. En extra tur denna vecka utöver det jag hade, och två stycken nästa vecka utöver det jag redan hade då.. Tummen upp!

Nej nu ni ska jag visa bilder på mitt hem, efter som det är ytterst sällan nån är här och jag vill visa hur fint jag har det så gör jag det här. Och ja det är beiget, vet inte riktigt vad som hände, det bara blev så men det passar bra och det blev fint så jag är nöjd!!


Köket blir mkt blåare på bild än vad det är i verkligheten..


Beige sovrum


Beige beige beige, tur att man inte ser alla rum samtidigt


Min kreativa sida


Hiss eller diss? :)




Kommentera
Postat av: michaela

Duktig 90+ tant tycker jag :) Du har fixat bra med huset :D

2009-10-21 @ 16:33:07
Postat av: Blomman.

Men haha, jag vet väl inte va han har, eller va man säger. haha Jag tycker cp verkar ok :P

Nehe, men han påminner Grymt mkt om en Handikappad kille som bor här i säffle. Dom ser precis lika ut. Bröder kanske :p hahahah

2009-10-21 @ 16:43:48
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

O glömde ju säga, Att de blev fint i ditt hem : )

Beige ja, men de e fint.

Tänk bara på mitt Rosa badrum, :P

2009-10-21 @ 16:44:37
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Jessica

tjusigt :)

2009-10-21 @ 18:24:42
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0