En torsdag

Började dagen med ett besök på sjukhuset, tagit prover m.m så lär väl se ut som hej kom och hjälp mej i armvecket igen haha. Men så är det! =) Flängde sen runt till Bolaget,Handlarn,Matställe och Ica innan det bar av hem till Jessica för att kaffa&tjöta. Nu är jag hemma, ska äta gårdagens hemmagjorda carbonara alá älsklingen och sen blir det till att jobba hemtjänsten under kvällen. Känns som jag bara far omkring hela dagen idag. Och likadant imorn. Fast då jobbar jag 8-16 i stan och ska vara tillbaka igen i stan kl 18 för att gå och bowla med arbetskamraterna på Nytorget&Smedjan. Efter det ska vi till Tuppen och käka, kommer nog vara trevligt men jag kommer antagligen vara den enda nyktra i gruppen. Jobba lördagen sen samma tur som fredagen, och efter det blir det partaj! :) Och nu ska jag göra en efterlysning, nämligen efter en chaufför? Finns det nån ute i stora världen som känner seg taggad på att köra så säg till =)


Läste precis vad jag hade skrivit, vilket stressat inlägg!! Fick med mkt på lite, men antar att jag känner mej i farten just nu. Fast jag inte har nåt att stressa över men ja det är ett vanligt syndrom när jag ska jobba kvällen så!  Nej nu ska jag äta så har inte tid med detta ens. Jag pinnar vidare, ha en bra dag!

Kommentera
Postat av: Blomman.

Haha Ja men du är ju en Gullig tanttönt :P

Jag är en håring som tycker att kärleken är överskattad :P

2009-10-29 @ 14:35:44
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Haha Ja lite gulligt va de.



Såg nu att jag skrivit Jag är en håring, haha HårDing ska de givetvis va. haha

2009-10-29 @ 15:01:10
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja ja va bra då :)

2009-10-30 @ 08:31:12
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0