Change



Idag säger vi Grattis! till fröken Lindberg som blir vuxen idag :) Ska på kalas sen vid halv sju, kommer med all säkerhet att bli jätte trevligt!




Nyss hemkommen från jobb och storstaden, efter jag hade slutat jobba åkte jag och käkade lunch hos och med Therese och tårta bjöds på. Jättegott! Efter det fick det bli att shoppa på jyckebo lite och sen hemöver och här har ni mej! Idag ringdes det från hemtjänsten och jag blev jätteglad, för att sen konstatera att dom turerna dom hade jobbade jag redan. Tråkigt!Men hoppas på att dom ringer snart igen. Även blivit inbokad på lite jobb i november och december men det är långt ifrån så att jag klarar mej men allt är verkligen välkommet. Ge mej säger jag bara :)

Igår blev det förändring, och här kommer före och efter :)




Lite lätt förändring, Hiss eller diss? Observera att på blonda bilden är jag välsminkad och på den senaste jobb sminkad. (som om det egentligen skulle göra nån skillnad men ändå) Jag tycker iallafall att det känns helt okej och kul med lite annat :)


Kommentera
Postat av: Sandra

Det blev ju jättebra med den nya färgen :D Hoppas ni får det trevligt på kalaset med :)

2009-10-12 @ 18:24:57
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Blomman

De blev Gör bra i håret !

Jag vill också, men får la slänga i en blondering först :P

2009-10-12 @ 23:47:41
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: sandra

FIN du blev i håret! passade dej super! :)

2009-10-13 @ 10:19:15
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: Din pöjk=)

<3

2009-10-13 @ 20:41:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0