Så söndag

Idag har det varit extremt lugnt, jag&soffan hela dagen nästan. Har kollat tv, spanat på nätet och scrappat.. Saknat mitt hjärta, tom söndag utan han hemma. Är van vid att det alltid är hemma/mysdag på söndagar. <3

Har konstaterat att en ganska behaglig vecka väntar mej. Jobb imorn och efter jobbet blir det huskollning gånger 2. DET huset ska kollas igen, och vi ska fundera vidare på det och sen ska ett annat kollas in också. Spännande!
Tisdag ser ut att vara ledig, jobb onsdag&torsdag. Fredag ser ledig ut också, löning så med det blir det Karlstad såklart. Fylla på kylskåpet, Ikea kanske? Och HM är min plan. Jobba på polstjärnan på lördag, lite nervöst faktiskt! Har inte varit där på ett halvår så får hoppas jag fortfarande vet vad jag ska göra :)


Kolla förresten vad jag hittade förut, vem skulle inte  vilja sova i detta? Så grymt snygga, jag vill ha!!!





Och hur awesome skulle det inte vara att ha ett kiddo att köpa detta till? Ed Hardy napp, im in love! Haha synd bara att jag inte har nån anledning att köpa en... Love kills slowly är utan tvekan snyggaste Ed hardy har gjort, jag har bilmattorna&doftgran men skulle gärna ha mer med just det trycket! Fanns sängkläder med Ed Hardy på samma ställe men bara fula tryck tyvärr...





Nu ska leta reda på nåt bra att spana in på tvn och så blir det sova tidigt så jag är pigg&alert hela dagen imorn..


Kommentera
Postat av: Jessica

men åhh.. det stod ju att man bara behövde länka till gratisbio, suck jag ger upp :(

2009-11-23 @ 07:22:06
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0