Måndag

Så var denna dagen av jobbad, nu väntar två stycken 8-21 dagar innan det är dags för kurs igen. Jag skulle vilja ha sovmorgon känner jag nu, helt ja jag vet inte vad..Slut? Fast får jag mej en sovmorgon så lovar jag att jag vaknar sju så kanske ingen ide att ens vänta på det. Och antagligen beror min "jag är helt slut" känsla på att det var en hektiskt helg och jag är säkert på G redan imorn igen :)

Åkte till domus och köpte hårfärg när jag sluta förut, Jessica ringde och råkade till och vara utanför domus så vi tog en snabb fika. Nu väntar jag på att få hem älsklingen så ska han få färga håret på mej. Verkligen verkligen behövligt. Förstår inte varför färgen bara ramlar ur håret på mej? Visst sitter rött dåligt, men inte såhär dåligt!! Klippa mej vill jag med, överväger det starkt! Gör jag det blir det till att vara sparsam resten av månaden men känns som det kan vara värt det. Får ta mej en liten rast imorn och gå till Boys n girls och se om dom har tid. Har haft lite beslutsångest om vart jag skulle gå men lutar åt att jag gillar hon som klippte mej sist så det får nog bli att gå dit igen. Men jag vill ha en tid snart, får jag ingen tid på torsdag el fredag kommer jag säkerligen inte att klippa mej alls. Nu ska det ske!


Nej smyga till köket och hitta nåt att gnaga på, sen plocka fram fantasin och laga en kreativ måltid..





Kommentera
Postat av: Blomman.

Jaa cola är faktiskt lika gott :P



Nu har jag sett filmen iaf : )

Så nu kan du få tillbaka videon!

2009-11-09 @ 18:33:06
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: sandra

2009-11-11 @ 23:12:57
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: sandra

det vore hur snällt som helst! ja du har ju tagit en del:) å de är ju från när han va liten oxå. förstår inte att ja inte framkallat mer eller bränt ut! men man tror ju inte att de händer..

2009-11-11 @ 23:14:16
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0