Just idag

är en sån dag som jag inte känner mej pepp på nåt allt! Jag är ledig, men har inget som känns kul att göra. Visst kan säkert skaffa mej, men då har jag massa pess tråkiga måsten. Jag måste städa, det ser ut som skit här. Jag måste tvätta soffklädslar för dom kan snart misstas för att vara katter. Tvätta massa annat, bädda, ja ni vet allt som man sparar på sej och helt plötsligt är det bara ras av allt. Försökt få tag på banken nu i två dagar med igår gick det ungefär såhär: Ringde vid halv tio hon skulle vara tillbaka 5 över 10 ringde strax efter det och hon skulle vara tillbaka 5 över elva, ringde då nej nu var det 5 över tolv och ett sista försök 5 över tolv hon har gått för dagen återkommer imorgon. Ringer idag, är på tjänsteärende återkommer imorn klockan 9. Bättre lycka imorn? Tack! Även ringa ett annat jävla samtal imorn som är lika svårt att få tag på det med, förundrad över hur ett ställe kan ha telefontid två gånger i veckan och då under dom tillfällena INTE SVARA! Ännu bättre är ju att det är snart två veckor sen jag skulle ha ringt dom, men går inte att få tag på. Lyckas jag inte imorn är det "försent" och det är då inte mitt fel.

Bah negativt jodå. Bara sån jag känner mej idag. Är en sån dag då jag inte vill ta tag i  något utan vill göra nåt roligare. inte för jag vet vad, men bara göra nåt. Men bara jag kommer igång med allt jag ska göra kommer dagen att svischa förbi och så blir det imorn, det blir fredag och det blir LÖRDAG. Jag ser fram emot tjejgalej, det blir inte riktigt som jag hade tänkt mej kanske men jag hoppas vi kommer ha kul. Hoppas det kommer lite folk, vet bara 3-4st bestämt just nu. Men bara dom jag vet livar upp och ja. Men gärna mer. Öppen inbjudan, vem som får komma bara du är tjej :)) 
Är förresten lite avis på dom som åker på kryssning, hälsa Black Raven från mej och ring när dom spelar Red lights tack..

Nej om jag skulle ta mej samman, dricka upp mitt kaffe och få något vettigt gjort.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0