Goddagens

Ganska nyss vaknat till liv, lite små seg än så kunde nästan tro att jag drack igår och inte körde. Men körde gjorde jag, toppbil att köra verkligen. Stadig på vägen och allmänt lättkörd. Hade riktigt roligt igår, både under bilresan och på klubben i mellerud. Astrolites spelade och det dansades en hel del.Landade hemma vid fyra tiden nångång. Bilder säger mer så här:


 








Det var de det, blev en massa bilder :) Nu ska jag dricka kaffe och sen är de strax dags att börja tänka på jobbet..


Kommentera
Postat av: therese

Men fy va ful jag va på alla bilder! Jag tror jag tog 4 bilder på hela kvällen så du får gärna skicka till mej om du har fler!

2009-11-15 @ 23:26:08
URL: http://ondskan.blogg.se/
Postat av: michaela

Guuud, va sööt Sandra va på sista bilden! :D

2009-11-15 @ 23:56:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0