Tisdag


Åh vilken lättnad, imorse trillade ABF pengarna in och mina ekonomiska bekymmer är borta för den här gången :) Loveli..
Jobbat idag,och efter jobbet kom Sandra och William och mötte mej och vi promenerade iväg till Lidl.Hade bara tänkt och handla lite, lite blev två påsar med välbehövliga saker :) Tur att allt fick plats under Williams vagn annars hade promenaden blivit jobbig..Var riktigt härligt med långpromenad, och nyttigt är de :)


William är en van lidl shoppare ;)


Nu är jag ganska nyss hemkommen, väntar på att hjärtat ska komma hem så ska vi och hämta paket och efter det laga mat.Hamburgare blir det idag, mums :) Och Desperate ikväll med, tänka sig tisdagar det är bra dagar de!


Igår var jag ju och träffa Jessica och lilla Nova :) En sån söt tjej och så liten hon var, nästan så man kan inte tro att nån kan vara så liten..Och hur bebissjuk blir man inte? Längtar efter den dagen då jag har en egen liten :)

Här kommer ett par bilder på underverket :)


Jag håller, nervöst!

Sötis

Somnade gott på sin underbara mamma



Självklart hade jag ju glömt kameran hemma, tur att de finns kamera på mobilen..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0