Så var det torsdag

Och min dag är fullbokad, ska snart dra mej neråt Åmål..Hälsa på mormor, mamma&bara spana runt lite..Efter bär det av hemåt och sen till Karlstad med hjärtat.Storhandling, Carlings och coop ska det bli.Ser ut att bli en dyr dag, minst sagt! Men äta bör man, annars dör man..Och inte ska jag behöva frysa heller så tröjan på carlings är minst lika viktig ;) Se där ja..

Igår bannemej var jag flitig, dammsög och skura nedervåningen..Tackar pappa av hela mitt hjärta för lånet av dammsugare!Eller nej, tackar Ingela för lånet av pappas dammsugare :) Var verkligen evigheter sen våran dammsugare gick sönder så jag har sopat och sopat och sopat lite till..Var på tiden med en riktig omgång..

Nej sätta fart kanske? Jag på tok för seg känner jag, mycket som ska hinnas med..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0