Så var det söndag

Och vilket pissväder!! En perfekt dag att plugga egentligen, så ge mej bara energin till de nu. Sov tok länge för att vara mej också, vaknade tjugo över tio.Oj oj.. Det var riktigt ovanligt, måste ha varit jätte trött!
Längtar tills det blir kvällen, mina älsklings favorit program och mys med god mat ska det bli :) Kebab&Massa sallad har jag tänkt göra idag, och pommes eller ris.. Gottit de :)

En ledig dag kvar efter denna, sen blir de flera dagar på raken.Har tagit ett extra pass på torsdag med, men gett bort söndagen eftersom de faktiskt är marknad till helgen :) Marknad är alltid roligt, jobbar visserligen dagen men hinner ju ut efter jag slutar och spana. 

Ne nu var de nog allt för denna gången, nu ska jag göra vettigare saker. :)





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0