Roadtrip med tillhörande shopping

Det blev en liten tur till Karlstad med Therese, Axfood var egentligen målet men det blev allt en tur till Bergvik med..Jag gillar! Det shoppades lite smått och gott(främst för mina alla presentkort på Hm) köpte mej en svart T-shirt,en grön T-shirt med tryck, en aprikos oversize t-shirt(som jag knappt kunde bestämma mej för om den var skitful eller skitsnygg i färgen) sen blev det ett grått linne, puder och två små saker till en new born baby :) Ett nyckelband också, får inte förglömmas. Svart med döskallar, jättefrän ska jag vara på jobbet ;) Och en sak till ju, tillbehör till presenter till liten.Som jag faktiskt har glömt att fråga vad hon ska heta.Måste jag göra..
Nu är jag hemma igen, hade fått mina saker från Amorina.se redan..Jag gillar igen!
Pratade med pappa en sväng på vägen hem, ska åka dit till helgen.Christoffer fyller år så det ska grillas&umgås. Ett litet problem, vad köper man till en kille som fyller 16? Känner att jag måste köpa nåt, både jag och hjärtat fick julklappar utan att ha gett dom något så nu måste jag faktiskt ge nåt känner jag.. Fundera fundera fundera..

Nej nu ska jag hoppa ner och kolla in reklam och kataloger som damp ner i lådan idag. Desperate ikväll, jag längtar!!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0