På kvällen

Mest varit en slappis sen jag kom hem, bok-läsning, nachos mys med hjärtat och så klart Gossip girl.Tog tag i mej själv också och gick ut och fick bort en del ogräs..Kunde ju önska att jag vore gjord för trädgårds skötsel men icke de inte..Men förbättring blev de :)
Lite shopping har hunnits med också, ovanligt va? :) Älsklingen skulle köpa sej snyggaste skjortan på Hm så då "passade" jag på att beställa sommar mjukisar och ha på jobbet. Två par blev de för 98:- styck, helt okej till jobbet tycker jag nog..Och shopping, åhhhh underbart! Det är uppfriskande..


Slog på stort och köpte ett par rosa, livar upp lite :)

Imorn ska jag  vara piggelin, köra in älsklingen tidigt för han har inte bilen hemma och sen så har jag tänkt att Therese skulle vara morgon pigg och ta en långpromenad med mej innan jobbet.. Se om man blir nåt piggare av att börja dagen med motion :) Det sägs ju att det ska vara nyttigt?

Kommentera
Postat av: Jessica

ja visst är hon, hon kommer att bli dyr i längden! ha ha syns snart!

2009-06-03 @ 11:58:10
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0