Onsdag 13/5

Jobbat idag, inget ovanligt de inte :) Efter jobbet fick de bli en sväng till kvarnbacken, köpte nån sån där konstig solcreme som ska ge mer resultat.Hej&hå, kändes som jag verkligen skulle smålta bort efter! Men tror den var effektiv så de är de värt :) Efter solningen tog jag svängen om torget och ett par nya uteblommor inhandlades(dom andra har blivit överväxta och fula) Sen också en sväng förbi Therese och en sväng om handlarn där roligt paket hämtades..Min underbara gamla favvo parfym! Tummen upp för de :) Luktar så underbart! Escada gör verkligen bästa parfymerna, vill ha deras nya sommar parfym också men den ska jag nog faktiskt hoppas att jag får när jag fyller år..



Nu är jag hemkommen, ska försöka och få nåt av alla femtielvamiljoner saker jag borde göra gjorda..Städas lite så smått, få ordning så jag får plats med nya tallrikarna som hämtades igår och plugga som vanligt.Nu måste jag ju plantera uteblommorna med, och så verkligen måste jag ju kolla Greys Anatomy ikväll..Ja, jag har nog att göra :)







Våran dag idag <3

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0