Kanske dags?

För en liten uppdatering, fast händer inte mycket häromkring..

Idag har vart en dag på Näset hos bästa pappa, Christoffer fyllde år så har vart kalas..Grillade hamburgare och massa annat gott och bara vara hos pappa är fint de..En trip till Grebbestad planerades också, mysigt :) Therese var med ut och vi lånade med oss film därifrån.Texas chainsaw massacre, uhhuu den var både helt vidrig och ändå skrämmande..Fick hoppa och gömma mej i kuddarna en sväng och Therese fick sej ett gott skratt..Inte lätt och vara lättskrämd.Tycker det blev ännu värre när filmen visade sej vara baserad på verkligheten..Sjuka människor de finns! Men det var trevligt med en skräckfilmskväll ändå :)

Citerar:
"1973 ägde ett av de värsta brotten i modern amerikansk historia rum när fem tonåringar spårlöst försvann i Texas. Polisen gjorde ett makabert fynd där offren styckats med motorsåg och där gärningsmannen använt skinnet från sina offer till att göra masker åt sig själv. Än i denna dag är brottet ouppklarat."


Känner mej lite halvt om halvt skrajsen nu, skulle ha velat ha älsklingen hemma så jag inte hade behövt lägga mej själv! Fast visserligen vill jag inte gå och lägga mej själv nån gång inte vara ensam hemma och sova iallafall..Men han kommer väl så småningom, lär med all säkerhet somna innan ändå..


Just de,måste ju berätta att jag shoppade ju lite förut med..Ett av mina absoluta favorit shopping objekt nämligen parfym! Jag bara älskar det, har en ganska rejäl samling med godingar nu.Och denna är en favorit från förr som dök upp som gubben i lådan bara sådär, nöjd! En mascara hängde med också, Maxfactor Masterpice mascara. Hoppas den är bra nu bara, vill egentligen ha Lancome L´extreme. Men nu blev de denna.


 

Imorn måste jag vara effektiv och plugga som en tok, tråkigt men viktigt..



Natti natti



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0