Hon duger att avla på

Gårdagen, upp och ner men vi kör på det mest positiva idag tror jag bestämt..

En svängom på marknaden resulterade i 7 par nya fräna strumpor, kryddor&strössel och så klart marknadsgodis :) Inte mer än så, så bara det gamla vanliga så att säga.

Hem en sväng och dola lite innan jag åkte tillbaka till stan, köra lite sen  och sitta hemma hos nån ett tag innan det blev dags för Cruising..Roligt med så mycket folk&bilar och kul att köra. Sen vart det fram och tillbaka hit och dit ett tag, ett jävla onödigt bråk med där nån som inte förtjänade det råkade illa ut.Fan vad jag hatar bråk! Det är det mest ofräna och löjligaste som finns, folk som bråkar, hotar och slåss är dom mest onödiga man kan hitta. Speciellt dom som sen springer runt och tror?! att dom är så coola som slogs.Nej fjantar det är då säkert att dom är. Lägg bara ner och väx upp vet jag, kanske är jag en tönt men egentligen är det dom som är töntar..

Sen fick de iallafall fortsätta åkas, in på stortorget en sväng inte varje dag man står mitt på torget i säffle..Syster hittades där med, trevligt trevligt även om inte glädjen varade eftersom bilen en stund senare bestämde sej för att gå och lägga sig,ta natten och bara helt enkelt sova utanför bakfickan.Så tog mitt kväll slut, efter en nästan hjärtattack bogsering av Kevin (i ett försök att få igång bilen,sen blev det lugnare) Jag åkte hem över medans hjärtat hoppade med Göran&Malin och fortsatte åka..

Här kommer bilder :)


Snart cruising

Torget

Bilen på torget

Hjärta&Jag. Och ja måste nog säga att min älskling har fått kanske liiite mycket sol?

Jag&hjärta igen

Min syster och Icka dök upp =)

Mickis jacka är inte alls snygg, och jag vill inte alls ha en..

Fulla Malin dök upp på bakfickan, och vill man ha Pizza så säger man inte "Jävla neger" på bakfickan för då får man gå hem ;)



Det var allt om igår, idag har jag en egen dag. Har fått en hel del gjort med skolan, inte alls mycket kvar så kan jag skicka in det..Gud vad gött! Längtar tills kvällen, favorit söndag kväll finns inte bättre. Mys, söndag&semster, min dag.. ♥




Kommentera
Postat av: Malin.

hahahahhahaha : ) Fulla malin ja : )

2009-05-19 @ 14:47:27
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0