Hemma igen

Fortfarande helt underbart väder och så fort jag har skrivit klart tror jag att jag ska sätta mej ute, käka glass&läsa :) Kanske med betoning på kanske ta hand om allt ogräs, jag måste egentligen för det ser ut som FAN här ute.Och det ogillar jag starkt..
Har haft en trevlig dag på jobbet, mest lugnt då vi tog leasingbil och ett par gubbar och drog iväg ut på tur..Satt nere vid hamnen och träffade på en söt nätan tam and :) Sen var det tillbaka till boendet och nästan hemgång för mej.Välförtjänt efter 22h, men som tidigare sagt jag tjänade pengar denna helgen och jag myser vid tanken på en annan bil så jag hade allt kunnat jobba längre :) Men imorn är jag tillbaka igen, sen ledig tisdag och ledig till helgen..Bra vecka!



Jag borde bli fototgraf ;)



Nu ska jag hoppa ut och njuta av vädret, och ikväll har jag bestämt mej för nachos mys till Gossip girl..Fin dag de..


Kommentera
Postat av: Malin

Hehe guud så söta : )

2009-05-31 @ 15:58:21
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja än så länge förstår hon la inte och kan utnyttja dig iaf! ha ha

2009-05-31 @ 17:15:26
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0