En underbar dag

Jo skulle man kunna säga, men så klart tillbringar jag denna underbara dag på jobbet jag.Skulle vilja vara ute, festa grilla eller ja vad som helst bara vara ute! Nästan nästan sommar idag, eller nej inte nästan det är de..Men jag tröstar mej med att det är pingst, vilket betyder storhelg och jag tjänar bra i timmen idag..Över 200:- i timmen tror jag, och får ihop 25 såna timmar..Money maker jodå, ny bil ska det bli till nästa lön och nej jag längtar inte alls ihjäl mej efter det..Funderar och funderar vad jag ska ha och just nu lutar det åt en annan golf 3 igen, jag fick ju så fina fälgar av älsklingen till min vita golf 3 och jag vill verkligen kunna ha dom på nästa bil.Haha köper bil efter fälgarna istället för tvärt om ;) Men är man fäst vid nåt så är man..

Jaha, så hade jag nog inte så mycket mer att skriva om..Ska sätta mej och spana runt lite istället, kanske kika på bilar? :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0