Det var som jag trodde :)

Grattis Jessica&Stefan till lilltjejen!




Det är så spännande, längtar verkligen tills dom kommer hem och orkar få besök :)


Tisdag idag då, min lediga dag och jag är uppe lika tidigt som vanligt. Piss tråkigt väder verkligen, dessutom har mina ute dynor varit ute inatt så gissa om dom är blöta?Vart ska man lägga dom på tork undrar jag. Undrar också vad man ska fördriva dagen med, tror nog att det får bli en tur in till stan iallfall.Sen så har jag en massa borden&måsten, får se vad jag orkar göra åt de.Måste verkligen plugga för ska ha inlämning nästa vecka..Men innan jag ens funderar på vad jag ska göra under dagen m.m. så ska jag göra kaffe&frukost..

Kommentera
Postat av: Jessica

Tack så mycket gumman!

Du är så välkommen till veckan så :)

kramar

2009-05-09 @ 22:33:52
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0