Tisdag idag

Tisdag idag, jag ska jobba 8-14 annars inga större planer..Får se om de kanske blir fika med Jessica sen eller vad som händer..Vet iallafall vad jag gör ikväll, sitter framför tv tisdagar är ju bara för bra!

Jag drömde massa konstiga mardrömsliknande drömmar förut och hade en klump i magen när jag vaknade, tur att drömmar bara är just drömmar och inte har nåt med verkligheten att göra! Haha, fast var ju bara mest knäppt inte verkligt alls och ganska osannolikt att det skulle hända?Drömmar är en ganska konstig grej egentligen..

Fick mej ett gott skratt igår kväll, Sally stöp ner i toa!Där fick hon för att hon alltid ska hålla på och krångla när jag är i badrummet, stackars liten eller inte kanske..Läckert blå skimrande i pälsen var hon sen med efter toablått så fick stoppa henne i handfatet en sväng med =) Inte lätt att vara katt inte..


Oj dags och dyka i sminkväskan, ha en bra dag allihopa!

Xoxo

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0