The Dentist

Oj vilken pärs hos tandläkaren, bedövningen vägrade och ta och hade tillslut fått fyra sprutor innan de tog..Gissa vem som känner sej som ett mongo?Känns som jag har världens tjockaste kinder&läpp haha.. Råkade få en spruta i läppen med, haha!Det var ju inte meningen, men tandläkaren fumlade till de litte.Fick oss ett gott skratt, och jag var glad att jag inte fick den i pannan ;)

Ska snart bege mej iväg och jobba igen, ringde från hemtjänsten förut och jag tackar inte direkt nej..Uppdrag rädda Sandras ekonomi är igång och jag börjar komma upp mej i timmar..Jobba imorn med, fin fint de!

Längtar till helgen, jag vill shoppa!! Nya jeans, jeans leggins och en prickig klänning står på inköpslistan så nu hoppas jag på en fin lön!Vilket jag borde få...




Kommentera
Postat av: Malin

Jag hatar tandläkarn. Fy fan för dom. Sjukhus med för den delen: P





Ja vill Också shoppa. : ))

2009-03-23 @ 20:58:53
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0